Uvjeti prodaje

REKLAMACIJE I POVRAT

Reklamacije:
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučamo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Futura Artem firmi, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte.

na e-mail adresu: info@xtreme.hr,

na adresu: Futura Artem d.o.o., Zabunovec 2, 10 000 Zagreb.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Ivaro Fashion d.o.o.

POVRAT robe:
Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) imaju svi kupci katalog.ivaro-fashion.hr web shopa. Povrat je moguće zatražiti u roku od 14 dana. Troškove povrata robe snose kupci. Ako osoblje xtreme.hr  web shopa procijeni da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, izvršit ćemo povrat novca na Vaš račun. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena), morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 5,50 € kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Povrat proizvoda možete napraviti tako da fizički donesete proizvode za povrat  u trgovinu od Futura Artem d.o.o. . ili da tako da nas kontaktirate putem elektroničke pošte na e-mail adresu: info@xtreme.hr. Po primitku elektroničke pošte, naši djelatnici će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku

U slučaju spora:

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

INFORMACIJE O DOSTAVI

Uz kupovinu veću od 100,00 € kupljene proizvode šaljemo besplatno na Vašu adresu po izboru!
Naručene proizvode obvezujemo se dostaviti u roku od 14 dana nakon evidentirane uplate.
Trošak dostave se naplaćuje ukoliko je kompletan iznos računa manji od 100,00 €.
Trošak dostave iznosi 5,50 €. Ukoliko primijetite da je paket oštećen niste ga dužni preuzeti već možete zatražiti novu pošiljku.
O tome nas obavijestite info@xtreme.hr